Lyhyt esittely ja blogin tarkoitus.

Olen 28 vuotias perheellinen nainen. Jo pienestä pitäen olen tykännyt tonkia mummun kangas- sekä lankavarastoja ja viihtynyt hänen ompeluhuoneessaan. Myös mummun kanssa opin ompelemaan ja muistan kuinka aina leikin hänen vanhoilla napeillaan ja koristeellisilla koruillaan. Mummu ompeli minulle vaatteita ja mekkoja, niistä jäi hyvät muistot. Käsityöt ovat säilyneet elämässäni aina tähän päivään asti enemmän tai vähemmän mukana. Toisinaan on ollut kausia kun pelkästään olen neulonut, ja toisinaan kausia kun olen askarrellut kaikenlaista sisustukseen liittyviä diy-juttuja. Oman ensimmäisen ompelukoneen hommasin käytettynä 5 vuotta sitten ja omat ompelujutut tulivat jäädäkseen. En voi sanoa olleeni hyvä ompelemaan, mutta perustaidot olivat hallussa. En tiedä miksi en ole aikaisemmin tajunnut hakeutua mittatilausompelijaksi opiskelemaan, mutta vuodenvaihteessa kun se ajatus tuli, päätin hakeutua.
Sitten päästäänkin tähän hetkeen. Aloitin opiskelut koulutuskeskus salpauksessa tekstiili- ja muotialalla tammikuussa (2020), eli opintoja takana muutama kuukausi. Muutamaankin kuukauteen mahtuu niin paljon kaikkea! Uutta olen oppinut joka päivä ja termit tulleet tutuiksi. Kotona ommellessa niistä oikeista termeistä kun ei oikein ole välittänyt, sitä on vain huristellut menemään.. :D
Opiskeluista tai lähinnä tuotteista mitä koulussa valmistan, pidän tätä blogia. Nyt alkuun lisään tänne kaikki mitä olen tähän asti ehtinyt tekemään, postauksen ja kuvien muodossa. Toivottavasti viihdytte blogini parissa ja saatte vaikka vinkkejä omiin käsitöihinne!
Saa seurata myös instagramissa : http://www.instagram.com/ideamuru 

Koulun haastattelussa piti muotoilla kesäinen asu, ja tällaisen pikaisesti tein.

Kommentit